Het Circle of Trust label is jong en innovatief en bestaat sinds 2005. Het merk plaatst zijn focus op zowel denim als broeken voor zowel mannen en vrouwen met oog voor design en kleuren. De beste eigenschappen die men voor het merk kan geven zijn sexy, modieus en stoer. Ieder stuk in de collectie zorgt voor een perfecte pasvorm en een speciale stijl. Circle of Trust kiest er bovendien voor om te werken met industrietakken waar mensvriendelijk handel gedreven wordt. Dit betekent: geen uitbuiting maar een eerlijke prijs voor eerlijke arbeid. Het grote verschil met andere merken manifesteert hem hier dat Circle of Trust hiervoor geen prijsverhogingen doorvoert naar de klanten toe. De klant betaalt hier niets in en de prijzen blijven gewoon gelijk.
meer...
En het buitenbeentje is: Circle of Trust
Wanneer men het logo van Circle of Trust bekijkt, dan ziet men vier knopen en dit is ook het herkenningspunt voor het merk. Drie van deze knopen houden beloftes in die gemaakt werden tijdens de creatie van de collectie. De eerste knoop slaat op verantwoordelijkheid: we zijn allemaal verantwoordelijk voor onze eigen daden. De tweede betekent bewustzijn en bezinning. Circle of Trust wil dat iedereen zich bewuster wordt van de toestand van onze omgeving. De derde knoop verwijst naar het productieproces en Circle of Trust wil dan ook de bedrijven ondersteunen die zich bezighouden met het milieubewust produceren. De laatste knop is uiteindelijk de verbindingsknoop. Deze is anders voor iedereen en iedereen is dan ook zelf verantwoordelijk voor de beloftes die hij of zij aan zichzelf maakt. Circle of Trust is dus veel meer dan een gewoon kledingmerk. Het is een manier van leven en denken en wil zijn klanten ook laten voelen dat men regelmatig moet stilstaan bij alles wat er omgaat in de wereld. En blijkbaar is het een concept dat goed aanslaat want Circle of Trust gaat er elk jaar op vooruit. Neem meteen een kijkje naar de items en maak uw keuze!